Ännu en dag

Ja nu har måndagen den 23:e februari gått, eller iaf om cirka 21 minuter ( i skrivande stund ).

Något jag inte riktigt förstår är ju detta eviga funderande, om en människa vill ha något och har pengarna till det, eller har möjlighet att betala via avbetalning, ja men ta det då? Man lever väl bara en gång, eller är det något jag missförstått? Jag anser att man ska göra allt man möjligtvis kan under den tiden man har.

I övrigt så har jag jobbat och varit ut till timrå och grattat Kent och därefter åkte jag hem med min bror som hjälpte mig att städa lite, TACK för hjälpen. Så nu ser det rent ut och luktar till och med rent!

Och på fredag kommer nog Sofie ner en sväng också, ska bli riktigt skoj att träffa henne!

MvH / P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0