At Home

Nu har man kommit hem och fått lite mat i magen efter en dags arbete, rätt skönt att få vila upp sig lite och ta nya tag i morgon. I övrigt så har det gått riktigt bra att jobba under dagen vilket är skönt. Just nu sitter jag och lär min kära mor hur man kopierar och klistrar in på datorn, skriver ett litet blogg inlägg och kollar på Timrå IK.

Det har mot min förvåning inte hänt något som är värt att kommentera eller diskutera idag?! :O ( Vad händer välrden )
JO, föresten! Det har visst hänt något, Emelie har köpt en Samsung F480 som är rosa, förstår inte vad folk ser i samsungs telefoner? Vad är det som tilltalar en till att köpa en telefon som har ett krångligt användargränssnitt och är allmänt dålig på alla sätt och vis. Visst kan jag hålla med om att det är rätt schyst design på dom, men det är inget mer. Min privata åsikt är ju att Samsung är skit, fullkommligt och utomjordiskt idiotiskt uppbyggda telefoner som inte gör mer än att förvirra och vilseleda användaren. VÅGA VÄGRA SAMSUNG! ( Och till samsung säger jag: HÅLL ER TILL TV-APPARATER, DET KAN NI JU IAF! )

Kanske kommer ett till inlägg under kvällen, vem vet?

MvH / P

Kommentarer
Postat av: Emelie

MEN SKIT NER DEJ!!! erkänn du vill egentligen också ha en ROSA mobil.. :P

2009-02-21 @ 20:15:50
URL: http://emeliefahlens.blogg.se/
Postat av: Nina

Måste ju erkänna att jag håller med.. Samsung bör hålla sig till annat än mobiltelefoner.

2009-02-22 @ 20:39:49
URL: http://ninamy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0