Ber om ursäkt :$

Har vart lite dålig på det där med att skriva i denna oerhört uppmuntrande och positiva blogg som bara sprudlar med atmosfärisk glad energi ;P Ber om ursäkt för det. Har haft fullt upp de senaste dagarna.

Anyhow, senaste dagarna har väl vart som vanliga, jobb, äta, sova och mera jobb. En liten avstickare för en tur i backen med brädan min. Skönt att få lätta på trycket lite kände jag :) Jag har även vart in till stan en sväng igårnatt på uppdrag av min far som ville att jag skulle skjutsa han och hans kompisar på en träff med deras corvette-klub :)

Just denna dag har jag vart och inventerat på kiosken och därefter åkte jag hem och gjorde lite korv till middag och sedan dess har jag spelat lite CS och språkat med lite folk på msn. So there you have it, a brand new published text about my past days :)

byebye

/ P

Kommentarer
Postat av: Myran

Lovely! Fler inlägg vill vi se! Och jo, det var en sån där ful fisk som vi åt..marulk heter den. Härligt va? ;-)

2009-03-02 @ 09:43:20
URL: http://ninamy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0