Hej allihopa

Tänkte eftersom att jag har fått lite klagomål av en viss tant S så ska jag blogga en sväng nu då efter sådär 1 vecka och 4 dagar :P

det har hänt lite saker sedan sist, men inte så mycket som är att prata om för tillfället, däremot så är det ju lite skoj att jag har hittat den bilen som jag vill ha, (och hör och häpna, för det här yttras inte ofta från mina läppar ) bara snö helvetet kan försvinna någon gång :P det kommer att bli en bra sommar, känner det på mig redan nu :) oavsätt hur allt slutar.

däremot så är det ju funderingar som hägrar, svårt att sova på nätterna, svårt att vara riktigt med i matchen på dagarna, ska jag eller ska jag inte. det är ju de som är frågan? en viss tant S som jag hoppas läser detta inlägg kanske kan leka lite mindreading och ge mig en kommentar där det antingen står ja eller nej :P

idag har det vart jobb och därefter lite cs med min bror :) duktig var han till och med :P grattis bror du har lärt dig att använda en råtta du med :P

ska väl sova nu eftersom jag måste skjutsa han till skolan imorgonbitti klockan 08.25 :/ inte så trevligt, men efter det så blir det hem och fortsätta sova :P det är ju de som är det härliga i kråksången :P hehe

hoppas somliga tidigare nämnda är nöjd för tillfället ;)


MvH

/ P

Kommentarer
Postat av: Daniel

kom igen nu, uppdatera bloggen.

2009-04-01 @ 00:20:31
URL: http://danielsplattor.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej vår kära "Pirre", måste hålla med dom som tycker att det tar för lång tid mellan dina inlägg. T.o.m. din mor hinner skriva mer än dig. Hon skrev något om 20 km. för fort, det var väl inte???????.Ha det så bra grabben (vår) det är ju fler som har dig som din. Kram mojmoj &Tom.

2009-04-01 @ 01:57:44
Postat av: Nataly

Uppdate?

2009-04-26 @ 17:56:13
URL: http://natalysdaily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0