Jaha. Ännu en söndag

ja söndagen börjar närma sig sitt slut, och jag sitter nu här i min bostad och ska skriva lite åt er kära läsare.

Ja vad har hänt på senaste då? För det första kanske jag ska säga att anledningen att det inte har kommit in så många inlägg är för att det har varit helt sjukt mycket jobb på senaste. Det är väl kanske inte en sådan bra ursäkt, men jag har helt enkelt inte orkat.

Vilket som så har jag vart på utbildning i Stockholm våran stora huvudstad. En sak jag inte förstår med Stockholm är att tempot är så sjukt högt, varför måste alla springa omkull varandra, varför? Kan man inte bara ta det lilla lugna som i alla andra städer. Folket i Stockholm måste ju tyckt att jag kryper fram efter gatan där. Men men, vill dom leva i ett stressfritt område så kan ni flytta till fagra Norrland.

Men nu ska jag lämna dumburken och fortsätta kolla på film. Tack och adjö!


MvH

/ P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0