Kvällskvisten är kommen

Sitter nu här och tänkte jag skulle skriva ett litet inlägg innan jag lägger mig och sover för att imorgon vakna upp klockan 06.00 och åka till Stora Huvudstaden i Sverige Rike på en liten utbildning. Enda problemet är ju att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva till er, och när jag inte vet det så måste jag ju skriva om något som jag tycker är lite fel.

Närå, skämt å sido, jag ska skona er från att drabbas av min mitt glada humör ;)

Jag har nu sedan jag kom hem tvättat upp all tvätt som existerar i detta hus ( eller lägenhet är det väl egentligen ) och insett efter mycket letande att strumpor nog är ett plagg som försvinner väldigt mycket, men frågan är ju vart, käkar tvättmaskinen upp ett par per tvätt man gör och använder det som bränsle, eller vad är det som händer, för jag tycker man bara får mindre och mindre strumpor i lådan och man köper och köper, men det är alltid slut.

Skriv en kommentar om det är någon som har samma problem, annars måste det ju vara jag som har dubbla personligheter och äter upp dom eller kastar bort dom :P haha


byebye

/ P

Kommentarer
Postat av: Konrad

Det där tycker jag stämmer in ganska bra här med.. dock så försvinner det några som brukar komma tillbaka.. så här äts de inte upp iaf :P Dock så var det antingen tvättmaskinen eller någon som brukade sno mina strumpor i ström :P för där fattades det alltid någon strumpa när jag tvättade :P

2009-03-02 @ 23:17:14
Postat av: Konrad

Det där tycker jag stämmer in ganska bra här med.. dock så försvinner det några som brukar komma tillbaka.. så här äts de inte upp iaf :P Dock så var det antingen tvättmaskinen eller någon som brukade sno mina strumpor i ström :P för där fattades det alltid någon strumpa när jag tvättade :P

2009-03-02 @ 23:21:21
Postat av: Myran

Faktum är att tvättmaskin faktiskt äter strumpor, så du är på helt rätt spår.. Vår tvättmaskin pajjade. Vi ringde företaget vi köpt den av, en gubbe kom och kollade på maskinen, skruvade isär den och vad fann han? Jo, en strumpa som hade blivit uppäten av maskinen och gjort så att den inte kunde centrifugera... Så det så.

2009-03-03 @ 10:09:36
URL: http://ninamy.blogspot.com
Postat av: Susanne T

hej pirre, Hoppas du mår bra!

Du är inte ensamen om att tappa bort strumpor. Det börjar eka i min strumplåda också :)

2009-03-03 @ 10:17:40
Postat av: klokkismamman

hmmm här hemma så äter tvättmaskinen bara upp den ena strumpan.... så just nu så finns de massor av singelstrumpor, men våran maskin kanske deffar å nöjer sej me halva paret..... vad vet ja.... hoppas du har de bra i "storstan"

2009-03-03 @ 15:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0