Vad tänker jag med?!

Ja det kan man ju fundera på, jag gör en blogg och jag börjar skriva ett inlägg om Kalle Anka? Innan jag ens berättar för er vem jag är och varför jag gör en blogg när jag egentligen är lite anti mot sånt här.

Men jag får väl helt enkelt göra det här då kanske.

Jag heter Pierre Olofsson och är 20 år ( Som ni kanske ser i huvudbilden ovan ). Jag kommer från Sundsvall och har bott där i 17 år av mina hit intill 20 använda år. Jag bor själv i en liten lägenhet i Kvissleby / Skottsund för mig själv. Min familj består av Far ( Anders ), Mor ( Eva ), hennes sambo Jocke, min lilla bror Rasmus, min lilla syster Elin och min lilla bror Kevin, samt det ett år gammla men inte lilla hunden Tyson som är våran lilla hund av modellen Rottweiler.

Jag har gått i gymnasiet i Strömsund där jag pluggade samhälle - företag och tränade sportskytte ( och för er som undrar vad det är så skjuter man då gevär eller pistol, själv sköt jag luftgevär på landslagsnivå, dock inte nu längre, mer för skojs skull nu ). Därav var jag frånvarande från sundsvalls kommun i tre år.

Just nu jobbar jag på Media Markt Sundsvall och på Pressbyrån i Sundsvall. När jag inte jobbar försöker jag hinna med så mycket som möjligt, både träffa familj och vänner, åka snowboard vilket för övrigt är ett väldigt stort intresse och är helt sjukt roligt ( särskillt nu när man har en bräda med japansk mjukporr på ), skämt å sido, jag försöker även hinna med att träna lite skytte och få lite tid för mig själv. Men tyvärr tillåter inte tiden allting. Men vad ska man göra, man måste ju ha mat på bordet och tak över huvet ( samt ett internet att sitta vid ).

Det var väl en kort resumé om mig och mitt liv. Har ni några frågor så kan ni skriva en kommentar och ni som känner mig vet vad jag har för nummer så slå en signal.

MvH / P

Kommentarer
Postat av: klokkismamman

hej min son! välkommen till bloggvärlden roligt att du skaffat en blogg du me kanske man kan få bli lite uppdaterad vad som händer i ditt liv nu när du bor på andra sidan "byn". hoppas du e liiite flitigare på att härja på bloggen än vad du är på att svara på sms hahaha!!!

pyss/lillamor

2009-02-21 @ 19:17:04
Postat av: klokkismamman

vilken fin sida förresten, cool bild du e duktig du =)

2009-02-21 @ 19:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0